sezeryan olalı 10 ay oldu ama:(

0

Soru

Merhaba, Benim oğlum 19 aylık olmak üzere. Epidural sezeryanla doğum yaptım. Ağrılarım geçmiş gibiydi ama şimdi oğlum ağırlaştıkça onu taşıdığımdan mı bimiyorum ağrılarım yine başladı. Dikiş bölgemin üstünde çok rahatsız edici bir ağrı var. Belim de ağrı

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor