Sezeryan sonrası kasıkta ağrı:(

0

Soru

Arkadaşlar doğum yapalı 9 ay oldu ama benim hala kasıklarımda ağrı var. Hani hamileliğin son ayında olan ağrının aynısı.Mesela gece yatarken bazen dönerken bacaklarımı kaldırmakta bile zorlanıyorum. Ya da biraz uzun süre oturduğumda..Sizde oldu mu böyle b

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor