mastit....çok canım yanıyor...

0

Soru

selamlar... sevgılı anneler ben 2010 ocak annesıyım.oglum 1 aylık... dogumdan sonra hemoroıd cıktı...cok canım yanıyor.onun ıcın dra gıttım anal fıssul olmusum 2tane merhem + agrı kesıcı verdı.bunları kullanmaya basladım gececek derken bu seferde mast

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor