Nişan gelmesi..

0

Soru

Bu sabah saat 6 buçukta nişanım geldi kızlar çok mutlu oldum hastaneye saat 10 da gittim.sancım yok .nst ye bağladılar beni.. bebek hareketlerini ve kalp atışlarını iyi buldu.suyun azalmaya başlamış dedi.sancılanınca gel dedi..size de böyle oldumu?sancımı

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor