işte askımızın meyvesi kaanımızın oykusu

0

Soru

İşte bizim aşk hikayemiz :asigim: Bıtmek bılmeyen bı geceden sonra nıhayet sabah olduuuuu 19 ocak 2009 saat 7:30 da cıktık evden hava nasıl sogukkk fecı tıtrıyorumm artık soguktanmı yoksa heyecandanmı bılemıyorum -tatlicadiarzu- 15 dakıka sonra hastane

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor