bebeği emzirme sorunum..çıldırıcam :((

0

Soru

3,5 aylık bir oğlum var..doğduğundan beri emzirme konusunda sorunum var.. sadece anne sütüyle besleniyor ve gelişimide çok iyi.. tek derdim ; bebeğim acıktığında ağlıyor ama ağlayınca memeyi kabul etmiyor ne yapsamda emziremiyorum..onun sakin halini yak

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor