Doğum yapalı 3 ay oldu lütfen cevaplayın

0

Soru

konuyu nereye açacağımı bilemedim sabah hamileler bölümüne yazdım ama sonra sildim ben 15 ekimde sezaryenle doğum yaptım 7 kasımda adet oldum 2 aralıktada adte oldum ama bu ay olmadım bide hamilelikteki belirtiler olmaya başladı bende dün gebelik testi al

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor