göbek sorunum war yardım istiyorummmm..

0

Soru

a.s. arkadaşlar doğum yapalı 40 gün oldu..ama şu göbekten kurtulamıorum :çok üzgünüm: hamileliğimden önce hiç göbğim yoktu ama doğmdan sonra doğal olarak kaldı..daha iner diyorlar ama ynede kalr bence.. nar çekirdeği yağı warmış wicudu sıkılaştırıyormuş

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor