Doğum sonrası rapor???????

0

Soru

Arkadaşlar ben 15 kasımda doğum yaptım.Öğretmenim,doğum iznimin bittiği tarihle yarı yıl tatili arasında 12 günlük bir zaman kalıyor.Bu zamanda rapor almak istiyorum.Tatilden sonra işe başlıcam.Özel hastanede doğum yaptım.doğum yaptıran doktordan alsam ra

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor