Bebeğimin Uykusu

0

Soru

Kızlar bebişim bir haftalık sezeryanla doğum yaptım. sütüm çok az. ama bebiş hem düşük kilolu doğdu hemde kan şekeri normalin altında. yani sık sık emzirmem gerekiyor başka çare yok. ancak uyunca tekrar uyanmıyor. saatlerce uğraşıyorum. üstünü soyuyorum,

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor