sezeryan sonrası kanama yardımmm

0

Soru

arkadaşlar ben 17 gün önce sezeryanla doğum yaptım kanamam normaldi 2 gün önce arttı tuvalette böyle parça giib bişey düştü ve şu anda koyu renkli kanamam var sizce normal mi böyle bişey yaşayan var mı doktora gitmeye de korkjuyorum  

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor