Benim hikayem

0

Soru

merhaba cuma günü 32 haftam dolmuştu..izmir deki dr gittim..her şey normaldi..ocak ayında izmir e ailemin yanına gelicektim... ocak ayı ortasında kızımı dünyaya getirecektim... planımız sezeryanla doğumdu...çünkü 38 yaşında olucaktım..ilk bebeğimdi..risk

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor