Kızlar benim durumumda olan varmı :(

0

Soru

Kızlar üç ay önce doğum ysptım sezeryanla 40 ım çıktıktan bir hafta sonra regl oldum ama tam manasıyla bir akıntım olmadı bir kaç gün az bir akıntı geldi şuana kadarda regl olmadım o günden sonra benim gibi olan varmı doğumdan sonra hemen olmayabiliyo ayl

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor