kızlaaar doğurduuum!!!beyzam kollarımda artık:)

0

Soru

kızlar salı gunu aksam 7.30 gıbı kızımı kollarıma aldım.doğumum en bastan ıstedığım gıbı normal oldu.doğumhaneye gırdım 40 dk da doğurdum cıktım:)doğum sonrası cok rahattım yurudum wc ye gıttım yedım ıctım.herkese kesınlıkle normal doğumu tavsıye edıyorum

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor