yarın bebeğimi bırakıp işe başlıyorum çok çaresizim :(

0

Soru

merhaba, bebeğimi bırakıp çalışmayı hayatım boyunca asla hiç düşünmedim.doğum iznine çıkarken ayrıldığımı da işyerime söyleyemedim ve onlar bana iznim süresince çok destek oldular.şimdi ben ayrılıyorum gelmicem de diyemedim müdürüme..iznim malesef bitti

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor