BEREN SUyum hosgeldin hayatimiza

0

Soru

öncelikle herkeze merhabalar.... bütün hamilelere hayirli ve kolay dogum lar diliyorum... benim dogum terminim 29.6.2009daydi ama kizim gecikmeli geldi cuma günü 10.7.2009da valizim ben ve annem hastaneye gittik esim isteydi sonradan geldi benim yanima.

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor