kızlar daha adet olmadım :(

0

Soru

slm.doğum yapalı 5 ay oldu.dünyalar güzeli bi kızım var 5 aylık.kasımın 4 ünde adet olmam gerekiyordu.13 gün geçti hala olmadım.doğumdan önce adetlerim düzensizdi,dogumdan sonra düzene girdi.hamilemiyim diye düşünmekten kafayı yicem.daha bebeğim çok küçük

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor