düşük tansiyonla sezeryan doğum

0

Soru

bu soruyu başka forumlardada sordum ama cevap alamadım birde burada deniyim dedim tansiyonum çok düşük seyrediyo 7/4 le geziyorum genelede doğumuma 1 ay kaldı ve büyük ihtimalle sezeryan olucam tansiyonum düşük olduğu için narkozdanda çok korkuyorum içini

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor