Bu da bizim doğum hikayemiz...

0

Soru

7 ay oldu kuzumu biricik yavrumu doğuralı ama hala dün yaşamış gibiyim... Allahım herkeze bu duyguyu tattırır inşallah.... Ben doğumumu almanyada yaptım bebeğim çifte vatandaş olsun diye... Malum belirli bi zaman sonra uçağa almıyorlar hamileleri. Yani

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor