epiduralli sezeryan oldum belim ağrıyor

0

Soru

kızlar ben epiduralli sezeryan oldum.48 gün oldu.dikiş yerlerim gayet iyi.arada sızlıyor ama normal.fakat epiduralden mi ne belim özelliklede iğnenin girdiği yer ağrıyor.sürekli değil ama ağrıdığında canım çok acıyor.hani normalde olan bel ağrıları gibi d

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor