bebegin ismine alisamadim.... bir teselli lutfen

0

Soru

dogum yapali 3 haftayi geride biraktim. hala bebegime ve ismine alisamadim, bana sanki baska birinin cocugu gibi geliyor. ben hamileyken bebegimin erkek oldugunu ogrendigimde onu hep kerem diye sevdim. baba ve diger cocuklarda hep kerem dediler... sonra n

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor