iyi ki anne oldum

0

Soru

Normal bir nst kontrolü için hastaneye gittim. Sonrasında birazcık gezmeyi planlıyordum ki, kızımın kalp atışları duyulmadığı için hastane de kalmam gerektiği söylendi. Tam 3 gün bekledim, neyi ve neden beklediğimi bilmeden. (çünkü sorduğum hiç bir soruya

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor