canımız CANDAŞ'ımız hoşgeldin BALIM....

0

Soru

arkadaşlar biraz geç yazıyorum doğum hikayemi anca vakit buldum... 3 ağustos ptesi günü rutin kontrolüm vardı..drum herşeyin normal olduğunu doğumunda 3 haftaya kadar normal olacağını söyledi. küçük bir ayrıntı eşim urfa"da.akraba düğünündeydi...(nasıls

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor