aynı durumu yaşayan var mı?

0

Soru

kızlar benim 4 aylık bir bebeğim var ve o kolikti. gecemiz gündüzümüz yoktu uyku düzenim kalmadı. sık sık uyanırdım uyuyamazdım,sürekli stres sıkıntı ve üzüntü...hep sabırlı olmaya çalıştım gececek dedim düzelecek... 4 ayın sonunda oğlum düzeldi.. uykular

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor