acil yardimmm sezeryan yada suni sanci?

0

Soru

arkadaslar merhaba. tüp bebek yöntemi ile hamile kaldim. 39+5 günümdeyim suan. hamilelik sekeri var bende bu yüzden 40 haftadan sonra beklemiyor doktor 2 gün icinde normal yolla dogum baslamassa ya sezeryan olacagim yada suni sanci. dün kadin doktorumda y

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor