Babasiz bir dogum hikayesi :(

0

Soru

Ilk dogumum , esimin yanimda olmasini cok isterdim ama bazen sartlar el vermiyor. Maalesef babamiz yurtdisinda oldugu icin bulunamadi, onun buruklugunu hep yasayacagim sanirim. 5 Ocakta kardesim, annem, esimin anne babasiyla hastaneye gittik. Dr bebege t

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor