epidural anestezi sonrası

0

Soru

epidural anestezi ile sezeryan oldum geçtiğimiz cuma günü şu anda çok yanlarım ağrıyo böbreklerimde gibi acaba neden olabilir fikriniz varmı arkadaşlar eşim sağlık memuru o rahim ve kasların toplanmasından kaynaklanıyor diyor ama ben birde sizin tecrübe

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor