benim bebişim de doğdu... hem de normal doğumla

0

Soru

selam kızlar... 5 şubatı 6 şubata bağlayan gece saat ikiye kadar internetin başında oturdum. karnımda hafif kasılmalar hissediyordum. saat ikide yatmaya karar verdim ve saat dörtte adet sancısına benzer bir sancıyla uyandım. rutin yalancı doğum sancılarım

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor