çatı muayenesinde cnmçok acıyor.normal doğumda epidural yaptırsam acıyı hissedermiyim

0

Soru

çatı muayenesinde canım çok acıyor.doktor artık kızmaya başladı.günümde doldu.büyük ihtimal suni sancı verecekler.çünkü nst de de hiç sancım yok.sezeryan istemiyorum.normal doğumda epidural yaptırsam çatı muayenesindeki acıyı hisseder miyim.lütfen acil ya

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor