aşı-ateş-ağrı kesici :):)

0

Soru

kızlar bugün iki aşı yapıldı oğlum..çok ağladı..biraz önce zorla uyuttum..bide aşı yeri kızarmış..endişelendim.normalmi?ateşlenmesinden korkuyorum.baygın baygın bakıyo yüzüme..halsiz gibi..sizin bebiş aşı sonrası ateşlendimi..3 aylık olcak bebeğim..ağrı k

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor