çalışan anne

0

Soru

9 aylık bir bebeğim var 1 ay önce işe başladım. güya devlet kadrosundayım ancak bazı akşamlar nöbete kalıyorum kacta cıkacağım belli olmuyor. bebeğimi cok özlüyorum. iş evime yakın bazı günler emzirmeyede gidebiliyorum. devam etsem mi yoksa evime mi dönse

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor