bu ağrılar ne zaman tam olarak geçecek:((

0

Soru

Merhaba benim bebeğim 5 aylık oldu. Sezeryan ile doğum yaptım. Bir dönem ağrılarım çok fzlaydı sonra geçti. İki gün önce oğlumu çok kucağımda taşıdım. Bir de yatağından kucağıma alırken dikiş yerime bir acı girdi. O zamandan beri de ağrım var. sezeryanın

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor