37.Haftasında ve Gününden Önce Sezeryanle Doğum Yapanlar Sorun Neydi????

0

Soru

Merhaba arkadaşlar ben şuanda 36+4 teyim 2 gün önce kontrolüm vardı ve doktorum bebeğin erken gelebileceğini söyledi ve yarından için tekrar nst istedi beni aldı bi panik normal verdiği gün 38+6 ya den geliyor ama öncede gelir demesi bebeğimin az hareket

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor