bebekle alış veriş

0

Soru

kızlar bebegım 2 aylık oldu ama sürekli emmek ve uyumak istıyor.bu yuzden eve hapis oldum..çok bunldım..sizler cıkıyormusunuz?ne zaman rahat edrım..alış verıse dahı cıkamıom.tasımakta cok zor ...sling aldım takamıom hıc kullanmadım daha..beceremıom..fıkır

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor