Bu nedir anlayamadım?

0

Soru

Arkadaşlar ben doğum yapalı 4.5 ay oldu ve sürekli kanamam var 3 aylık korunma iğnesi vurdurduğum için ama sanki böyle karnımın içinde birşey hareket ediyor hatta dün inanamadım oturduğum yerde karnıma içerden şiddtli bir şekilde birşey vurdu biraz sonras

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor