sonunda bebişimiz geldi...

0

Soru

bebişimizin doğmasını çok istiyordum,38. hafta bitti,bebek hala kanala girmemişti.bir hafta boyunca günde yaklasık 1-2 km yürüdüm,hergün 15 tane hurma yedim.doğum yapanlara çok imreniyordum.artık gelsin istiyorduk,normal doğum istedğimiz için de bekliyord

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor