benm olum 2 aylk di ckaryor :((((

0

Soru

cok aglıyo ve cok huzursuz 15 gundurrr meger dıs cıkarıyormusss hemde ıkı tane bırden yan kesıcılerı cıkarıyomusss ucları gorunuyo cıktı cıkıcakk dr goturdummm huysuzlugu tyuzunden duıstenmıs megerrrrr yaaa cok cabuk cıkardıııı ona cok uzuluorummm sımdı 2

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor