bende normal doğum yapanlardanım

0

Soru

bende normal doğum yapanlardanım.hayatta normal doğum yapabilceme inanmazdım doktoruma çok ısrar ettim sezaryanla olsun diye ama hiç yanaşmadı iyikide yanaşmamış.gece 3 gibi suyum geldi çok korktum doktorumu aradım sakin olmamı hastaneye gelmemi söyledi v

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor