Japonum doğduu =)))))))

0

Soru

19 ağustos 21:55 te akiram doğdu ^^ cok mutluyuz =)) burada tanıştığım kişiler için özür dilerim kızlar aylardır yoktum. ama japonyaya taşındık çok meşguldüm hiç vaktim yoktu ve bide bebek doğdu işte =)) babasına benziyo çekik gözlü ^^  

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor