vicdanım hıc rahat değil...sac boyası

0

Soru

3 aylık bebeğim var...gecen hafta sacımı boyattım bebeğe zararlı oldugunu bilmiyordum.. zararlı olduguna dair soylentıler var.. keşke boyamasaydım..cok pısmanım benım durumumda olup sac boyatan varmı..doktorlarınız bu konuda bısey soyledımı..  

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor