Gebelikte Bel Fıtığı olanlar lütfen görüşelim

0

Soru

Merhabalar 37 haftalık gebeyim 9 yıldan sonra aşılama ile hamile kaldım.3 haftadır bel fıtığı yüzünden şiddetli ağrılar çekiyorum.Doktorlar hiç bir şey yapmadılar.şuan biraz daha hafifledi ağrılarım.doktor 2 fıtığım olduğunu ve birininde patladığını söyle

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor