6 aylık bebeğim ishal olduuuu

0

Soru

arkadaşlar 6 aylık oğlum ishal olu sanırım, 2-3 günde bir kaka yapıyordu ama bugün 3 kez ve sıvı kıvamda yapmaya başladı. ateşi, kusması falan yok. ama endişelendim. ne yapmam lazım. yardımcı olur musunuz. iyi bayramlar  

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor