yardım lütfen regle olmadım

0

Soru

kızlar ben 4 haziranda doğum yaptım kırkımın günü oldum 3gün sürdü 12de olcaktım olmadım 2gün önce test yaptım negatif gene içim rahat etmedi buüğün doktora gittim negatif ultrosanla bakttı herşey normalmiş 6 aya kadar normal dedi olmazsan gel 6 aydan son

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor