Normal doğum yapanlar lütfen...

0

Soru

Merhaba arkadaşlar 14 saat süren aralıksız sancı sonucu açılmam 3 cm oldu,doktor açılmamın olmadığını ve bebeğin doğum kanalına inmediğini söyleyerek beni sezeryana aldı,ancak ameliyat masasında bile açılmam ne durumda diye kontrol etti,doktorun bu davran

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor