yaa doğumum yakın mı yoksa..acill yardıımm :(

0

Soru

meraba ben hale.yaa arkadaslar ben 37+3 aylık hamıleyım.3 gun önce doktora gıttım kontrole.cok sancım var dedım.ama doktorum telaş yapma 3 haftan var daha dedı.ama ben cok korkuyorum.gercekten cok sancım var.sancımın tarıfını anlatayım.kasılmalarım cok fa

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor