Hosgeldın dünyama yağızım.....

0

Soru

[COLOR="Magenta"]Uzun ve zorlu bi bekleyişti bizimkisi.... Biraz gözyaşı biraz sürprizle dolu... Yıl 2007 tedavisiz bebğimiz olamayacaını ogrenmiştik eşimle...yumurtlamamda bi sorun vardı..ilaç tdavisiydi bası cwp vermezse iğne oda olmazsa aşılama sonra

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor