ayy kızlar dogurmuyorum dimi??

0

Soru

yha kızlar ben bugün en az 4 saat yürüdümlmaz: geldim uyudum ii gibiydim ama şimdi belime böle bıcak saplanır gibi agrılar girip cıkıo.karnım zaten hep sert bnm.acaba dogumdan önceki bel agrıları nasıl oluo??baya bi şiddetli bnmkıler.dogurmam dimi daha??k

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor