çok şükür bebeğim dünyaya geldi :))

0

Soru

arkadaşlar çok şükür bebeğim sağlıkla dünyaya geldi.darısı tüm hamiş olanların başına allah bu yolda herkese yardım etsın.gerçekten çok zor,sıkıntılı,ağrılı ve acılı bır süreçti ama bebeğimi kucağıma alıp o cennet kokusunu içime çekince tüm yasadığım ağrı

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor