geç oldu ama buda bizim hikayemiz!!!

0

Soru

bundan 2 yıl içinde bebek özlemiyle yanarken kendimi kkda buldum çok güzel dostluklar edindim, bilgilendirildim hepinizide çk seviyorum.. .1 yıldır korunmamıza rağmen bebeğim olmuyordu.her ay hep aynı hüsranla bekliyordum.ama artık umursamaz olmuştum ki

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor