canım oğlum bizi çok korkuttu

0

Soru

insan sevinci ve korkuyu bir arada nasıl zor yaşarmış meğer...hayatım da hiç unutmayacağım şuan bile düşündükçe ağladığım bir doğum ve sonrasıydı bizimkisi...doğumuma 2gün vardı..sabah 6da kalktığım da içimde bi korku vardı..nedenini bitürlü bilmiyordum ü

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor